så hör jag hur hjärtat ger mig blod

'' du har verkligen blivit en medlem i familjen och vi pratar mycket om dig och den roliga tiden med dig ''
fick mail av jochen idag. finaste familjen.
jag får ont i magen, det var ju ett liv det också.

idag har jag och olle varit och kastat skräp på återvinningscentralen, jag tror garanterat att det var många som skrattade åt oss. två mongisar som slänger massa skräp typ. haha.
sen var vi och skulle köpa flaskor med schampo till olles hockeylag, det var några som tyckte det var roligt när vi la upp endast 22 flaskor med schampo på rullbandet också, inklusive jag och olle. haha.
jag satte i min läppiercing innan vi åkte hemifrån, då vart olle arg och jag fick välja mellan att ta ur den eller kliva ut ur bilen ungefär, haha.

olle velar om han ska gå ut imorgon, seriöst känner jag.
FUCK MY LIFE..
gå ut och lev, gå ut på krogen och drick alkohol och ha riktigt roligt med kompisarna.
det ska inte jag göra, jag ska försöka tvinga syster att vara hemma med mig.
fan vad less jag är.
jävla skit.










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback