oh, jake

igår när jag skulle åka till bion tänkte jag att jag skulle köra e14 så det gick lite snabbare.
när jag kört typ 50 meter blev det den tätaste dimman jag någonsin sett.
jag såg inte mer än 4-5 meter framför bilen, det var hemskt.
var så glad när jag äntligen kom fram till stan helskinnad, haha.
breaking dawn krossade för övrigt allt, precis allt. den var helt galet bra.
förstår dock inte själva grejen med att folk tycker robert pattinsson är snygg i filmerna? han är väll lite snygg i några scener i första filmen typ. men herregud taylor lautner är väll tusen gånger snyggare!
filmen var ju som sagt skitbra, orkar dock inte vänta ett år till uppföljaren.. varför dröja så länge!?
sandra är bra biosällskap dessutom, jag kan vara riktigt jobbig att gå på bio med för jag vill gärna viska under filmens gång och kommentera det som händer på filmen, skådespelarna, kläderna och allt sånt. jag tror sandra vant sig vid det nu efter våra femtom år tillsammans och det känns tryggt.
jag är alltså inte tjejen man tar med sig på bio när man ska på dejt! jag skulle skrämma bort människan direkt, haha.


 

TEAM EDWARD <3 Va fin den högra bilden i headern är :D

2011-11-22 | 23:20:22

tyckeru jakob e het så kan du få träffa en kompis till mig som e ganska lik han ;)

2011-12-02 | 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback