leave some morphine at my door

imorse åkte jag och tränade, mamma hade varnat mig att det var riktigt halt ute och på mammas bil sitter dessutom sommardäcken kvar och jag åkte mest runt som en liten tvål på vägarna!
sladdade in på ok när jag skulle tanka, sladdade ut därifrån, sladdade mig genom rondellen och sladdade in på parkeringen vid itrim. haha, herregud vilken helvetesfärd!

nu är jag hemma med bosse, jag är barnvakt idag.
ikväll ska jag på hockey med hannao, längesen jag träffade henne, alldeles för längesen!

ska nog göra det årliga collaget som är en önskelista inför jul snart,
egentligen önskar jag mig bara pengar men det kan ju vara roligt att ha iallafall, haha.





i'm bulletproof, nothing to lose


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback