glorious

igår fick jag ett högst märkligt samtal från sjukhuset, blev kallad för att göra tester på mitt blod?
jag har varit dit idag och ingen jävel säger någonting, jag begriper ingenting själv heller men tydligen var det så att det kunde ha skett någon förväxling av något slag men hur då? jag fattar inte.. men jag fick en biobiljett för att jag kommit dit och sen så sa dom att dom skulle återkomma till mig nästa vecka vare sig det var något fel eller inte. känns jättebra det, eller inte..

nu ska jag och hanna ta med oss bosse och hannas farmors hund skrållan på jamtli,
ikväll ska jag träffa ida för första gången på över ett år och sen ska jag se idol med anna.
heja robin, fina robin.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback