gentlemen, please

hälsouppföljningen igår gick otroligt bra, samma sak med konditionstestet.
jag hade inte gått upp, jag hade gått ner i vanlig ordning.
börjar närma mig -20 kilo och det känns bra.

jobb idag, imorgon, torsdag och fredag denna vecka, fint med lite cash på kontot.
imorgon ska jag träna efter jobbet och sen åkt till susanne och träffa henne och stella. torsdag blir det ladiesnight hos sandra med hanna och amanda, vi ska gå en sväng på stan också. jag ska få en sminkning av sandra och jag tror det var en bröllopssminkning denna vecka så det blir spännande!

helgen består av glöggkväll hos susanne med mina kompisar från högstadiet på fredagen och sen på lördag är det julmarknad på jamtli med hanna. äntligen julmarknad! älskar julmarknaden på jamtli. nu blev det tydligen en innebandymatch vi skulle se på i krokom när molly spelar på söndag, suck. jag hatar att titta på innebandy, så tråkigt! men vad gör man inte för sina syskon.

nu ska jag nog snutta kudden om ett tag, det är ju alltid ett otroligt stök innan jag somnar.
jobb 8.45-13.00 imorgon så det blir en kort dag, skönt. jag trivs bra med jobbet på förskola, jag är som gjord för det tror jag!



Du är sjukt duktig Murvas! <3

2011-11-29 | 22:17:05

men fan va snygg du är!!!!!! duktiga tjej!!!!!!!!!!

2011-12-06 | 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback