första advent

imorse när jag vaknade så snöade det, det kändes så mysigt att det äntligen kom lite snö till första advent.
när det snöat några timmar var jag dock less, det låg ju ett snötäcke på marken och det räcker väll gott.
men det fortsatte snöa, och det snöar fortfarande så min önskan sket nog väderguden i.
jag och anna bytte till vinterdäck på mammas bil idag och sen satte vi upp adventsgranen ute också.
sen åkte jag till morfar för att göra advent hos honom, jag glömde ta bilder men det vart så otroligt fint.
tog och städade ordentligt där också och han vart så nöjd, finste moffen min.
nu är jag hemma igen och här är det också adventsfint, så mysigt.





ni får leva med dålig upplösning på bilderna,
min mobilkamera är inte den bästa och min kamera har ju faktiskt gått sönder och jag orkade inte plocka fram systemkameran, men det är tanken som räknas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback