crosschecking

nyss hemkommen efter hockeyn, vinst med 6-0 till brunflo och det var rättvist!
jag och moa hade riktigt roligt, man får alltid skratta med henne, kärlek.
imorgon är det sovmorgon som gäller och jag vägrar kliva upp klockan sex, då ska det typ brinna först.
jag är dessutom täppt i näsan? har varit det hela dagen, och jag har försökt att undvika nässprayen men det kommer jag inte göra när jag går och lägger mig.

imorgon ska jag för övrigt träffa mikael på kvällen, ska se om jag kan locka hit amanda innan också så vi får prata ikapp oss lite! och sen ska jag nog flörta med mamma lite så hon åker på relaxavdelningen så jag får åka och träna, haha.




for all the minutes you are there.
for all the laughs that we always share.
for everything you means to me,
and for all these days you believe in me,
for that i will love you endlessly.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback