adventspynt

det vart jobb onsdag, torsdag och fredag på förskola denna vecka.
jag har verkligen haft jätteroligt och jobbet med barn passar mig jättebra.
ibland känner man att tålamodet tryter men man får behärska sig när barnen säger att man är dum och kör över ens fot med cykeln för att man sagt åt honom att han inte får knuffa ett annat barn för att det barnet hade leksaken han ville ha. haha, barn är roliga.
det blev jobb på onsdag och fredag nästa vecka också, skoj!

igår skjutsade jag anna och jessica till stan, hämtade upp dom vid ett och sen var det dags att snutta kudden.
det blåste så förbannat att det inte gick att sova. trots att jag stoppade i öronproppar, försökte med att sätta på musik och stoppa huvudet under kudden small det överallt och vinden hördes som om det var storm inne i mitt rum. jag var nästan rädd att det skulle blåsa in ett träd genom fönstret! men jag somnade så småningom och imorse när jag vaknade var det ett stort hål i mitt lakan? typ en lång reva, såg ut som en björn rivit i lakanet typ. jag börjar undra vad jag gör på natten egentligen, men jag har efter noga utstuderingar kommit fram till att det måste varit ett litet hål i lakanet och att jag fastnat där med tån. haha.

idag har jag och anna adventspyntat och städat hela dagen, det blev riktigt fint men jag fick ett utbrott på en adventsstjärna som jag skulle fixa och med mitt dåliga tålamod och mina ad/hd-utbrott vart det inget bra resultat. så jag stog mest och svor medan mamma och anna stog och skrattade åt mig.




här är julstjärnejäveln som bara var katastrof.
nu ligger den under diskbänken för att torka för jag kastade på lite lim inför ett andra försök senare.
jag skulle tippa på att det slutar med att skärmen, lampan och alltihopa åker ut från balkongen med en jävla fart senare ikväll! haha, jag känner mig själv väl.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback