veet efterbehandling

kom precis ut ur duschen och tänkte på veet-grejerna jag fick av ulrika för längesen. ja ni vet ulrika som hänger ihop med min pappa. jasså, det är min pappa ni inte vet vem det är? det är för att han SKITER I MIG fullständigt.
haha, åter till saken.
dessa veet-grejer var en av de få grejerna jag fick av ulrika under tiden jag var välkommen i familjen, förutom det fick jag också:
en eyelinervässare
min mösspåtagningsklänning uppsydd
låna 20:- till bussen
två tamponger

sen har vi min andra förälder, världens bästa styvmamma, min stöttepelare och livsviktiga människa anna. allt vad hon har gett mig går inte att skriva ner och all kärlek, omtanke, respekt, och tröstande stunder hon gett mig är ovärderliga. hon har ju iofs varit med måååånga år fler än ullis men eftersom jag praktiskt taget blivit utstängd ur familjen efter typ två år så tror jag KNAPPAST att hon kommer att se mig någonting positivt om några år. men det SKET BÅTKLUBBEN I för ärligt talat kan dom fara åt helvete, för jag har det jag behöver i min närhet.

kände att det inte riktigt var någon mening i detta inlägg, hahahaha. varför lät det mycket mer sakligt när jag tänkte det i huvudet för? jaja, för er som har access till min blogg vet ju att jag är som jag är, men jävligt glad ändå! jag är nalle puh tror jag, fast anna hatar nalle puh och tycker om mig så det gick ju inte.



Ja våran älskade Frida....puss puus Mamma Och Anna

2011-05-07 | 23:46:09

Jaaaa gumman vi älskar dig och jag tycker Nalle Puh bara är lat och tänker på sig själv och det är inte någon beskrivning på dig gumman... :) Puss

2011-05-07 | 23:52:39

Glömde skriva att föregående inlägg va skrivet av plus mamman :)

2011-05-07 | 23:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback