under ett päronträd

gårdagen var svinrolig, jag skrattade så det kom lite kiss i trosan.. så roligt var det!
det var en spårad tvåmannafest med krossade glas, pruttar, osminkade ansikten, ouzu och spilld mjölk.
imorse klev vi upp och cyklade till elbe. köpte äntligen ett usb-minne så jag kan spara bilder och sånt säkert ifall att datorn skulle krascha helt. sen köpte jag hälstrumpor, och ett par ny in-ear-hörlurar också.
 
vid 16.30 mötte jag upp ida och hugo, nu har dom äntligen kommit! vi har haft en supermysig dag och ätit god middag, druckit mangocider och bara myst. nu ska vi snart äta vattenmelon och kolla på film när hugo har somnat. imorgon ska vi till djurparken! men först ska jag ta med mig ida till elbe, hon ville nämligen shoppa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback