tredje plats

i veckan när fia fyllde år vart sanna lite muttrig och sa att hon också ville fylla år (trots att hon fyllde år i april) så jag och fia bestämde oss för att överraska henne med en fejk-födelsedag igår när hon kom till mig, så vi gjorde lite drinkar och köpte lite smycken åt henne och OJ vad glad hon blev, det var riktigt roligt att det uppskattades tycker jag.

det var en galet rolig kväll igår. gratis shots, bra placering för sverige i tävlingen och underbart sällskap.
det var en del människor som blev irriterad på oss, det kanske jag förstår till en viss del men det var en tjej som sa åt oss att vara lite tystare precis när tävlingen började och då blev jag sur och nöp henne i sidan, haha. men allvarligt, om man står inne på ett område med typ flera tusen människor för att kolla på och fira eurovision song contest, varför ska man då vara tyst? nej, jävla gnällkärring.

hur som helst var det en kanonkväll och rösten sviker till och från idag.
ikväll blir det bigbrother som vanligt, mys.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback