sinnessjukt

fan vad jag saknar min familj.
helt overkligt mycket.
ensam.
ensammare.
ensamast i hela världen.
jag blir paranoid.
tänker dom på mig ibland?
saknar dom mig ibland?
jag tänker på dom det första jag gör när jag vaknar och det sista jag gör innan jag somnar och nu har det gått fem månader sen jag såg dom sist... fem månader!? 
fan ta den här jävla skiten.
detta är inte hälsosamt. 
galet.
frenetiskt.
ledsen.
tårar.
jag ska krama om dom ett helt dygn när jag kommer hem.
ingen överdrift.
inget skämt.
obeskrivligt.
när lillebror hämtar mig ska jag stå och krama om honom i en timme innan vi åker hem, sen ska jag prata stup i ett i två timmar så han blir less på mig och min röst.
skratta.
sakna.
snyfta.
skratta igen.
hur kan man inte sakna sin familj?
idioti.
sen drömmer jag på nätterna att jag träffar dom.
mardrömmar.
fina drömmar.
drömmar.
nu ska jag sätta mig och tröströka i fönstret, sen gråta i kudden.
längta.
kärlek.
omtänksamhet.
samhörighet.
familj.

klart dom saknar dig.! varje dag !:D hur skulle man inte kunna göra de, ditt skratt och din humor och din "snällhet"(kan man säga så?:D) Jag saknar iaf dig frida, jätte jätte jätte mycket. <3

2011-05-26 | 00:33:28

Klart dom saknar dig, varje dag! Hur skulle man itne kunna göra de? Ditt skratt, Din humor, Din snällhet(kan man säga så?:D) Jag saknar iaf dig Jättejättejätte mycket frida<3

2011-05-26 | 00:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback