räkröra

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en
Vad tycker du om kärlek? vilket skit, nej men bra kärlek är väll bra
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? oj, ja
Har du svårt för att bli kär? ja, kommer aldrig bli kär igen i hela mitt liv
Är du singel? ja, snigel
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: nej 
Hånglat med nån riktigt ful: ja
Hånglat med fler än 50 pers: det tvivlar jag inte på
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? ja
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Åkt ambulans? ja
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? ja, förlåt för att jag tog tåget hem från stockholm mamma
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? men fan, jag skäms över pappa varenda dag
Sagt jag älskar dig och menat det? vad är de för fråga?
Tar du droger? nej

Dricker du? ja, helg-alkis
Vilka kläder sover du i? olika varenda kväll
Vad hatar du verkligen? min pappa, idiotjävel heter han i förnamn
Varit kär? ja
Är du ensam nu? jag är hemma ensam, men inte ensam som person
Vill du gifta dig? nej
Vill du ha barn? nej 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? haha, ingen har sett mig gråta på evigheter
Fick dig att gråta? oj, ingen aning
Du delade en dricka med? alkoholen i lördags kanske
Du gick på bio med? manda & emma
Skällde på dig? ingen skäller på mig
Sa någonting till dig och vad var det? jochen: godnatt frida, sov så gott

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? ja
Pussat någon? ja
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej 
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja 
Könssjukdom? nej 
Bra kompisar? bästa kompisar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback