pro sieben

har precis kommit hem från morris och lotta. nu har jag tagit en snus och gosat ner mig med stora-mys-jätte-dun-kudden i soffan. kollar på ''inför eurovision song contest'' på sidan av, hon är en liten bitch den här lena tror jag. imorgon ska saade klämma fram bidraget som tar sverige till final på lördag, klarar han inte av det sliter jag håret av mig och gråter. kanske använder våld med gardinstången också! haha.

jag längtar typ till imorgon när jag har sovmorgon. tänk att få vakna och kunna somna om igen utan förpliktelser, åhh det är obetalbart. innan jag ska hämta barnen ska jag städa vardagsrummet, sen ska jag kanske måla en tavla och givetvis kolla på beverly hills, jag älskar beverly hills och dylan är min dröm för tillfället (förlåt simon) han är så fin och jag tror dessvärre att han har den typiska ''sensitive-desire-umbrageous-badboy-style'' som frida faller för, stenhårt.




Luke Perry - luke-perry photo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback