kokhett

alltså det är GALET vad varmt det är på mitt rum, här inne går minsann inte att sova.
funderar på att gå ut på gården och lägga mig, haha.
ikväll blev jag bjuden till anna & dereks bröllop i södra sverige nästa sommar, betald resa, boende och allting och dessutom förmånen att få ta hand om moritz! jag blev så himla glad, det var betydelsefullt vill jag lova.
sen sa anna att dom kommer sakna mig enormt mycket när jag flyttar hem igen och faktiskt, så är anna den personen jag kommer sakna mest också, utan tvekan.
när jag cyklade därifrån kom jag på att jag glömt min nykel och som om inte det var nog hade familjen redan gått och lagt sig, populär tjej som ringde på dörrklockan klockan tolv va? nej det var faktiskt inga problem, jag trodde jochen skulle bli småsur men han skrattade bara när jag nervöst bad så hemskt mycket om ursäkt och sa att det minsann inte var någon fara, skön....t!
nu ska jag göra ett tappert försök att sova i denna bastu, provade med att duscha i iskallt vatten nyss för att kyla ner kroppen så vi får se om det funkar!
imorgon väntar frisör-besök, kladdkake-bakning och efter det stort barnkalas vid bauspielplatz med linn och alla hennes kompisar och vid 19:00! funderar förövrigt på att klippa av i stort sett allt hår hos frisören, bara spåra ur totalt och klippa en flata-frisyr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback