i know i'm struggling

idag var jag och sanna till sofia och överraskade henne med födelsedagspresenter, sen sjöng vi jättefint för henne! sen hag har jag mestadels städat mitt rum, dammsugit och torkat i köket m.m.

nu ska jag snart till morris och lotta och passa dom ikväll,
imorgon är det SOVMORGON och jag ska plugga i mina öronproppar ikväll och sova ut imorgon,
behöver jag säga att jag ser fram emot det?

imorgon får vi veta om saade kvalar in till eurovision, det hoppas jag verkligen eftersom vi taggar till fest på lördag. på fredag ska jag till elbe med sofia och sen ska vi hänga här hemma eftersom jag ska jobba på kvällen. tänkte att jag skulle ladda ner en film som vi kunde se, men det blir ingen nedladdning av filmer mer för min del, inte sen sanna åkte fast för en låt och fick betala 12 000 kronor, då är jag hellre utan filmerna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback