helgalet

bigbrother bara spårar ur, hoppas inte att sara fått fler röster än simon bara.. dock känns det helt omöjligt men man vet ju aldrig.
vi lever också lite som i bigbrother har jag kommit på, kolla här:
14:12-14:13 är jag sur på sanna och sofia
14:13-14:15 är sofia och jag sura på sanna
14:15-14:17 är sofia och sanna sura på mig
14:17-14:18 är sofia sur på mig och sanna
14:18-14:19 är sanna sur på mig och sofia
14:19-14:20 är jag och sanna sura på sofia 
och sen håller vi på så, hahaha vi behöver verkligen bli utröstade ur bigbrother-huset nu.
för övrigt mår jag måttligt illa, har inte gjort annat än ätit MASSVIS ikväll tror jag, det blir bestämt hälsovecka till veckan, punkt och slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback