have you come here to play jesus?

var hos frisören i förmiddags och gick därifrån mindre nöjd måste jag säga.
finner inga ord för färgen alltså, fy.
dessutom kostar det ju en jävla massa pengar, varför är det så dyrt? sen ska man köpa lite produkter och grejer på det. klippte iallafall lugg, drog en rysare och klippte raklugg.. om jag är nöjd? nej, det kan jag inte påstå men jag måste nog vänja mig vid det nya håret jag har helt enkelt.
ösregnat har det gjort hela eftermiddagen också, suck.. nu ska jag till moritz och lotta om en timme och imorgon är det sovmorgon! dock ska jag vara ensam med barnen från imorgon tills på fredag men det är ingen skola varken torsdag eller fredag så vi ska väll hitta på annat roligt istället.
fyra dagar kvar tills ninni och carina landar nu, längtar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback