cogitative

skulle ha passat morris och lotta ikväll och åkte som bestämt dit till klockan sju.
då säger anna: nemen guuuud fick du inte mitt mess? därpå kollade jag mobilen och såg att jag missat hennes sms att jag inte behövde komma för dom skulle bli hemma ikväll. sen berättade hon att hon ringt på hemtelefonen och att mina aupair-mamma svarat och sagt att jag låg och sova och anna bad henne hälsa att jag inte behövde komma ikväll och heide sa att jag antagligen skulle bli jätteglad eftersom jag inte sovit något inatt (hugo var vaken hela natten) och dessutom var jag krasslig.
problemet var bara att heide inte var hemma när jag satt mig på cykeln och trampade iväg.
hur som, det var skönt att få åka hem direkt igen och nu ska jag kolla ett avsnitt beverly hills, dricka en smoothie, sen ska jag duscha och hoppa i säng. jag vet att jag hade behövt de typ 200:- som jag kunde tjänat ikväll men å andra sidan är jag själv viktigare än pengar kan jag tycka.. i vissa lägen iallafall.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback