alkohol, på en torsdag

ikväll ska jag och sanna dricka oss fulla, kolla på film, spela kort, snacka skit, gråta, waina lite, asgarva i kudden, måla naglarna och titta på bigbrother. sanna fick en böter på 12000:- igår för nedladdning, så en vinfylla på mitt rum kommer sitta fint.
jenny ringde och frågade om jag kunde passa collin imorgon men jag pallar inte så jag sa nej. måste få en sovmorgon, passa på medan man kan. kommer nog ha lite extra huvudvärk imorgon dessutom, hehe.
idag ringde morfar igen, han gör mina dagar när han ringer. 
han sa dessutom såhär: '' varje vecka när dina brev kommer gumman så är det morgan som tar in dom.. jag undrar jag vad han tänker egentligen '' ja morfar, det är du inte ensam om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback