wednesday

imorse vaknade jag av att min älskade mamma ringde, så härligt att höra hennes röst!

sen åkte jag & ruth med hennes grejer till posten för att skicka dom hem till sverige efter massa strul,
sen kramades vi och sa hejdå.. det var sorgligt vill jag lova.

idag har det varit sämst väder och spöregnat hela eftermiddagen och jag har legat med sprängande huvudvärk i sängen. aldrig någonsin har jag känt så, det var jättehemskt! precis som att hjärnan försökte krypa ut ur hårsäckarna ungefär. det tog jättelång tid innan värktabletterna började värka och inte förän jag tog en tablett för akut migrän kändes det lite bättre, obehagligt.

jag har skypeat med sannastekpanna idag också,
hon kommer ju på freeeeeeedag, bra re!

nej, nu ska jag ladda ner en film.
hörs, hane, häj.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback