sorella maggiore che prende l'amore non finisce mai

det är fredag och jag känner mig så rofylld av att sitta på skype och prata med lillasyster istället för att vimsa runt på reeperbahn med en vinflaska.
jag pratar med lillasyster tills hon somnar, och nu kommer det en liten tår här eftersom vissa dagar är saknaden mycket större än andra dagar.. nu hör jag att hon sover, lill-frida andas tungt i en annan del av världen. sov gott min älskade skatt.

jag har kollat på de missade avsnitten av bigbrother,
kan dom sparka ut roza eller? jobbiga människa.
skönt att bigbrother typ håller på tills jag ska åka hem, det är verkligen underhållning.

jag har ätit havregrynsgröt till kvällsfika idag! borde man inte kunna köra en diet på bara havregrynsgröt med kanel & mjölk? tror faktiskt jag ska prova med det.
dessutom pratade jag och sofia om att sy egna sverigeklänningar till eurovision 14 maj och då måste jag hårdbanta för att det överhuvudtaget ska se minsta lilla bra ut.
undra om man kan gå ner typ 25 kilo på 100 dagar? det är med min smarta huvudräkning 2,5 hg varje dag va? ja men vi provar, vad kan hända liksom? ingen risk att man försvinner direkt.
ja så får det bli! hårdbantning på havregrynsgröt, men tyvärr kan jag inte utesluta alkohol eller wasabinötter ur mitt liv, haha.

nu ska jag kolla på kungarna av tylösand och njuta av jockiboi i endast gula byxor, halsband och dunjacka.
fast.. jockiboi har fått lite konkurens av james när jag ser programmet denna gång, grr.








jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det kommer gå med havregrynsgröten,
men det kommer typ börja imorgon med att jag äter cornflakes & mjölk till frukost.
föressten måste jag äta ägg också, herregud man kan ju inte leva utan ägg.

jag saknar & älskar dig utav hela mitt hjärta, du är verkligen den bästa som finns!

jag älskar dig såååååååååååååååååååååhär mycket!

världens bästa!

<3

2011-03-19 | 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback