skitapa

idag har det sprutat många svordommar ur min mun vill jag lova!
fast jag har blivit duktig på att använda fina svordomar tycker jag. nu använder jag mest skitapa, jävelapa och skitfan istället för alla andra hemska ord jag sa förut som t.ex fittjävel & horanus, duktig tjej!
kanske ska skriva anledningen till varför jag svor så mycke också, haha.
jag har länge funderat på att möblera om på rummet, förnyelse förbättrar heter det.
imorse slog jag till och började med det, och herregud vad jobbigt det var då? jag trodde jag skulle vara klar på en timme kanske, men nu har jag hållit på sen klockan tio och än är det inte klart.. eller möbleringen är klar men inte allt annat fix & trix.
syftet var att rummet skulle bli större, eller se större ut och jag tror att jag kanske lyckades.. jag kan inte påstå att det ser bättre ut än innan men jag skulle hellre springa naken runt kvarteret än att flytta tillbaka allting.

nu ska jag strax gå och hämta småtjejerna, sen fixa klart på rummet och ikväll är det dans!

pratade med aino idag och mer jobb kommer, känns jättebra!
eftersom pengar är bra, eller? herregud, man ska ju överleva sommaren i svindyra sverige.






p.s
jag vet att jag sa att jag skulle uppdatera om de olika städerna och det jag varit i förra veckan,
men jag tror det blir lite bilder bara, orkar inte sitta och komma ihåg dag för dag.. tror jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback