ricochet

håller med amanda och hissar septembers senaste album, grett det.

solen kom som på beställning, gud såg säkert att jag surade och vem vill att jag ska vara sur? ingen.
nu har jag dragit igång en tvättmaskin och jag ska bara hänga tvätten innan jag drar till elbe och handlar lite mat och grejer.
jag är ju ensam hemma och det är så SKÖNT så det är obeskrivligt.. radion i köket dunkar där nere, i linns stereo sjunger thåström karenina på repeat och på min våning spelas som sagt septembers senaste album.

åh, det är någon jävla torben som stör min vardag.
vem fan heter torben för det första?

ikväll blir det lite förfest och melodifestival i kyrkan,
syndigt att förfesta i kyrkan! men det är så vi gör det här i hamburg.







haha, det spårade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback