om himlen faller ner, var hamnar alla stjärnor då?

imorse var jag så fruktansvärt trött när jag vaknade, det var så det gjorde ont i ögonen och jag såg dubbelt ungefär. dock försvann det relativt snabbt men det var skönt att sova ett tag till efter att jag lämnat barnen på dagis & skolan.

idag har det varit finväder igen, lite molnigt på eftermiddagen med förmiddagen var sagolik.
min uppskattning att kunna ha sommarjacka, tygskor och solglasögon i mars går inte att beskriva!





barnen är ute och leker i trädgården, bygger kojor och grejar.
jag har lovat att leka med dom i trädgården när det är sommar för än så länge är det lite rått i marken, lite lerigt och så.. ja ni fattar, jag har inte direkt med mig några gallonbyxor hit! haha.
ska väll ta och börja laga mat åt dem snart, dom tjatar ju om dessa äckliga fiskpinnar.. kan dom inte önska sig lite kött & potatis någon gång?

ikväll är det dans kl 20.00 och sen ska jag lägga mig och dö en skvätt i bastun tänkte jag, gud vad skönt.
måste tvätta kläder och sånt till avresan på onsdag morgon.. ska besöka gaggenau, kassel, magdeburg & geestacht denna vecka med fjarill och vi blir borta till lördag natt så det blir lite mer att packa med sig än ett par trosor, en bok och snutten denna gång.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback