och milen emellan blir bara fler

idag regnar det, då är deprissionen hög.
jag vill ha sol, sol gör mig glad och lycklig.

glömde linn på fritids idag, eller jag glömde henne inte men jag fattade det på klaras mamma som att dom skulle gå tillsammans hem. sen ringde dom från fritids och sa att linn stod där som ett fån och undrade vart hon skulle ta vägen. hahahaha, vilken duktig barnflicka jag är som glömmer ungarna på fritids.

nu har jag precis målat naglarna, sitter och lyssnar på 3 doors down och väntar på att sanna ska logga in på skype.
ikväll ska jag kolla på dirty dancing och tagga inför att emma kommer imorgon, min fina emma!
kanske dessutom börjar om att kolla på bigbrother som jag nu laddat ner klart, hahah desperationen är hög.
imorgon är det dessutom party för sanna som fyller år på lördag, kalas tycker vi om.





gosen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback