www.objekt5.de

sitter just nu i halle, närmare bestämt objekt5 och leo sover sött i barnvagnen.
han är den absolut snällaste bebisen jag mött, och jag kan inte säga att det är en moderskänsla som dunkar i hjärtat när han sover pa bröstkorgen utan det är nog snarare storasysterskänslan som dunkar, jag önskar mig ett litet syskon som kan sova pa bröstkorgen.





titta vad fint jag gjort!
röda pilen är hamburg som ni kanske ser,
den bla pilen är var jag är idag och dom gröna pilarna är vart det är konserter nästa vecka!
jag tycker verkligen detta är helt underbart.
att fa umgas med aino & hannie som är helt underbara människor, och dessutom kändisar! (hehehe)
bo pa hotell, lyssna pa härlig musik (deras musik tilltalar mig verkligen) och sen ta hand om lilla leo, besöka andra städer i tyskland och dessutom fa betalt för det, kan det bli bättre?
har fatt alla skivor idag ocksa, längtar nästan tills imorgon da jag kommer hem sa jag kan lyssna pa högsta volym!

nu är jag trött, ser fram emot att fa komma till hotellet och ta en dusch, sla pa tv'n och bara ligga i en hotellsäng i min ensamhet. lyssna pa musik och sjunga med min hemska stämma eftersom ingen kan höra mig, och om dom gör det spelar det ingen roll för jag lär ända inte träffa människorna igen.
kan inte komma pa när jag bodde pa hotell sist? tror det var pa gymnasiet i ettan när vi var iväg till stockholm. hahaha, amanda kommer du ihag det eller?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback