night air has the strangest flavour

'' en resa så kort gör att du är så långt bort.
mellan oss finns en hel värld trots att det bara var en kort färd ''






jag har ingen aning om vad klockan var när jag vaknade imorse, eller idag rättare sagt.
men och andra sidan låg jag vaken till imorse någon gång och läste, lyssnade på musik och bara var vaken typ..
senare tog jag en långpromenad och det var så skönt väder ute, ingen sol tyvärr men realtivt varmt i luften.

min havregrynsdiet har gått skitbra idag, dock är klockan bara halv åtta och man ska inte ropa hej innan man kommit över bäcken.
händer det någonting ikväll eller? känns inte så, men lika glad för det är jag. det var ingen utehelg denna helg måste jag medge.. vart tog mitt festhumör vägen? nåja, snart kommer april och då blir det festligt. får besök av både emma och sandra så det kommer bli en kanonmånad, kärlek.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback