my day



äiti betyder mamma på finska,
min tatuering står alltså för min mamma och för anna som har finsk bakgrund och därför står det mamma på finska.
fyndigt va?





detta var vad jag & sanna åstadkom idag efter lite spontanitet och besök på fem olika tatuerarställen.
sen har vi myst i det dåliga vädret med chokladbollar, eva & adam, skitsnack och planer för sommaren! längtar tills sanna kommer och hälsar på mig i östersund.

nu sitter jag och väntar på att sofia ska komma,
när sov jag sist själv? inte en aning faktiskt.
ser fram emot att få sova på hotell på torsdag i en helt annan stad bara jag & snutten,
och inget billigt vandrarhem eller liknande utan ett riktigt fint hotell, AVKOPPLING.





coolatjejer.se :) <3

2011-03-15 | 22:49:37

åh vilken finis tatuis

2011-03-16 | 11:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback