mina fina vänner

vet ni en sak.
jag trodde absolut inte att man kunde knyta så starka vänskapsband och hitta så nära och underbara vänner när man är så pass gamla som vi är, men det har jag gjort.

det kommer göra så fruktansvärt ont att inte bo så nära er om några månader, att inte kunna ringa och mötas upp tjugo minuter senare.
och jag kommer sakna att ni ligger och fnissar åt saker jag har gjort som bara ni förstår, och jag kommer sakna eran filosofi om att jag alltid ska ta hand om er när vi är ute och att ni kan dricka hur mycket som helst för att '' frida tar hand om oss '' och jag komme sakna att ni skrattar åt mina skämt för ni har exakt samma konstiga humor som jag.

jag har världens finaste vänner, och ni gör mina dagar till de bästa varenda dag.
jag kommer aldrig någonsin släppa taget om era händer mina vänner,
jag är så glad att jag har er.



jag blir tårögd. vännen min <3

2011-03-28 | 09:46:47

sötis, så smickrande! Vi kommer aldrig släppa taget om dig heller <3 Men det blir jobbigt att inte kunna umgås så ofta när man redan saknar dig när du är borta fyra dagar... :( Puss!!

2011-03-28 | 15:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback