'' men alltså, vad tänker du på när du onanerar liksom? ''

igår åt jag & sanna jättegod middag och sen kom sofia hit och det blev lite film innan sofia gick och la sig.
jag & sanna kollade dock klart på orphan och sen gick vi och la oss, dyngtrötta.
efter ett tag började vi prata och sen låg vi och pratade till fyra, hur gick tiden så fort?

HAHA, alltså inatt drömde jag om simon i bigbrother. han är ju kind of min favorit och inatt drömde jag att han var i altona här i hamburg och sprang runt på stationen typ, helkonstig dröm men mysigt att drömma om något bra iallafall!

emma bokade dessutom biljetter hit igår,
1-4 april kommer min solstråle!

idag ska jag & sanna busa till det lite extra, mwhihi.







haha såg du orphan igen?!!

2011-03-15 | 14:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback