kobajs

det luktar kobajs ute, jag känner mig hemma! uppvuxen på landet ni vet, haha.

nu har jag varit och handlat, vädret ute är helt underbart.
strålande sol, inte ett moln på himlen. det var t.o.m varmt i sommarjacka!
när jag stod i affären funderade jag på vilken middag jag skulle äta idag,
kom på att jag för första gången på hur länge som helst ska äta middag ensam?
hur som, det blev fajitas!

köpte även en del till sannas födelsedagspresent,
stod och fnissade för mig själv och tyckte jag var jättesmart!

nu ska jag duscha, baka muffins till imorgon och sen äta middag,
så småningom åka till kyrkan och förfesta med härliga människor och melodifestival!

måste bara inflika en sak.
som aupair är vänkretsen väldigt speciellt,
om inte minst för att rätt vad det är ska en vän flytta tillbaka till sverige och det är fan inte roligt..
tänk er själv om kompisarna en efter en flyttar liksom och man vet om det hela tiden, jag tycker det är skitjobbigt!
sofia, louise, anna, hanna, och nu flyttar ruth hem till veckan och sen nathan..

skit samma, glada miner ikväll.. det är ju lördag!
puss hej.



Nu är vi hemma,har slagit upp en rom & cola o bara myser...ha en underbar kväll och må bästa kvinna vinna.

Puss älskar dig. Föresten så spelar vi Py Bäckman nu......

2011-03-05 | 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback