in a better world

filmen in a better world kan vara en av de bästa filmerna jag sett,
den är absolut att rekomendera och persbrandt är, som vanligt en favorit.
dessutom innehåller filmen mycket danska och det danska språket klingar fint i mitt öra och filmen har ett riktigt fint budskap, ja helt enkelt en fullträff!








nu ska jag snart borsta flingorna och hoppa i säng, ska bara packa klart det sista först.
avfärd från altona imorgon kl 09.00 vilket betyder att jag inte kommer hinna se kvällens avsnitt av bigbrother!
men det är nästan så att jag längtar tills på söndag då jag har 4 osedda avsnitt som väntar på mig, haha.
känner mig så beroende av att veta vad som händer så jag överväger att köpa 24/7 och då är det illa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback