högskoleutbildningar!

nu har jag suttit och sökt lite utbildningar,
jag hittade en riktigt intressant utbildning som jag inte trodde man kunde börja på som ett ''blåbär'' men tydligen gick det!
socialpsykologisk vård hette den men tyvärr fanns den inte på annan ort än i trollhättan.. men jag sökte den ändå.
jag har länge funderat på att plugga inom psykiatrin för det känns som jag verkligen kan leverera där, inte att jag kommer från en stövel och inte vet vad jag pratar om utan att jag är medveten och intresserad liksom.

den blev det givetvis sjuksköterska också på olika orter, ifall att jag skulle känna att NEJ jag vill inte plugga i östersund trots allt.. sökte bl.a i linköping, sophia hemmet i stockholm, örebro, skövde och hemma i östersund såklart.

ska väll komplettera till lite fler sökningar när jag funderat lite till,
skönt att det inte är någon brådska och att man kan söka många saker.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback