frühling

det är vår, verkligen vår och jag önskar att mamma kunde vara här och vara lika glad som jag över vädret.
idag när jag gick och handlade var det jeansjacka som gällde, fattar ni? jeansjacka och det är 15 grader varmt i skuggan, herregud vad jag trivs med livet just nu.
tragiskt att jag är så beroende av vädret, men så har jag varit så länge jag kan minnas och jag kan inte förstå hur jag stått ut med snö och kyla såhär års alla andra år.. det bekymrar mig att jag kommer trampa runt i snö precis den här tiden även nästa år, ouch.

dessutom såg jag årets första fjäril idag, snacka om fjärilar i magen då (hahaha, måste skratta åt mitt egna skämt)
sen finns det ju nackdelar också, jag sprang t.e.x förbi tre humlor idag och jag är ju livrädd och jag hatar dom äckliga djuren och jag önskar att varenda en kunde dö! den tiden på året då jag tränar mest är våren och sommaren eftersom jag springer ifrån så mycket insekter då har jag kommit fram till, haha.




nu ska jag snart gå och hämta småtjejerna på dagis & fritids, sen ska jag vänta på att min tvätt torkar ordentligt så jag kan packa färdigt. föressten så hatar jag grannen som börjar borra tidigt som fan på morgonen, herregud lite vanligt vett, hört talas om det eller?


och eftersom det är vår nu så kan inte min blogg vara svart, jag älskar dock svart men man kanske kunde ha en lite... färgigare färg? jag tar tag i det sen, pusshej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback