från onsdag till lördag













kuriosa:

jag pratade tyska i sju timmar, jag är imponerad av mig själv faktiskt.

det knackade på hotellrummet och jag trodde det var aino, så jag ryckte upp dörren och fulade mig..
det var inte hon som stog där, det var en hotellsnubbe som skulle lämna vatten.

jag lärde mig att lösa sudoku som jag aldrig har gjort förut, sjukt svårt och vad arg jag blev många gånger men nu är det nästan en hobby.

tre dagar var det +20 grader och vi gick runt i kortärmat.

jag åt min första isglass, dom hade inte piggelin så det blev en calippo.

vi kom försent till soundcheck i kassel p.g.a väääääärldens längsta bilkö, det var sinnessjukt mycket bilar.

i marburg tog dom studenten och hade värsta paraden, skitcoolt var det.

jag insåg att jag har grymt lokalsinne, hittade hem till mig från autobahn utan karta eller någonting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback