fortfarande internetstrejk

skitinternet.
känner mig som en stenåldersmänniska helt isolerad från omvärlden.

till emma:
jag fick ditt sms, har dock inga pengar på telefonen så jag kan inte svara, gulle dig!

till carina:
kan du ringa mig en signal någon dag?


hur som,
hoppas att sanna får en underbar vecka i sverige och jag längtar tills hon kommer tillbaka till hamburg igen! (inte bara för att hon har snus med sig till mig, hahaha..)

sen har jag en konstig hemlängtan också, på ett vis jag inte haft sen jag kom hit för tio månader sen typ.
tönt.

nu ska jag sova,
inatt ska jag faktiskt sova hos sofia! vi sover ju alltid hos mig så vi får väll se hur detta går,
hahaha.

imorgon ska jag bada och sitta barnvakt,
på lördag blir det vin! ah, jag älskar vin.


nu har jag dessutom två veckors ledighet att se fram emot,
dom två veckorna kommer tillbringas endast i typ sängen och med yoga & pilates.
eller, jag ska ju åka till halle & gaggenau och bo på hotell och passa lilla leo som är tre månader också,
men om det inte är semester att få bo på hotell, vad är då semester?




ååååååh hahahahah jag saknar dig så att jag dör lite. Johan har skaffat en ny flickvän http://diaryofmalin.blogspot.com/



å ja saknar dig så himla himla mycket min pussgurkis <3 <3 <3

2011-03-04 | 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback