fantasilöst

igår var jag ju med aino & leo i NDR-huset för att passa leo medan det var konsert,
jag har inte fattat föränn nu hur kända fjarill faktiskt är och jag träffade massa tyska, kända musiker igår.


till klockan tolv var jag hos nathan, sen flöt kvällen på och imorse vid sju kröp jag ner i sängen!
nu mår jag bra, fast lite trött är jag men det är ju inte speciellt konstigt.


jag hade missat kvällens planer idag, virrig tjej.
jag ska till sanna och förfesta inte till kyrkan, men jag kommer nog tvinga till mig att få se lite på finalen hos sanna också eftersom det är viktigt för mig, haha.



och sen henriks jävla pik till mig igår:
- jag trodde aldrig jag skulle behöva säga detta men ikväll är det du som sköter tänkandet..



nu ska jag duscha och fixa lite,
hörs hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback