du var aldrig här, du var aldrig här

har precis kliat mig i ögat typ en kvart, jag är jättetrött med andra ord.
har varit nere och passat moritz & lotta ikväll, lotta var skitnsnygg i mina solisar...
innan det hade jag en myspys-dag med sanna. vi kollade på bigbrother, lagade mat, och sen klippte jag hennes hår också! finfint blev det.









imorgon har jag sovmorgon, så jag känner ingen brådska att gå och lägga mig trots att jag nästan somnar sittandes i soffan hela tiden.

idag har jag varit lite aggresiv tror jag,
dessutom tror sanna att ja kanske har ADHD och det kan inte skulle vara en omöjlighet?

  • Koncentrationssvårigheter CHECK!
  • Dålig impulskontroll CHECK!
  • Hyperaktiv CHECK!
  • Glömska
  • Nedsatt motorik
  • Sömnsvårigheter CHECK!
  • Sen tal-språkutveckling
  • Problem med att tolka sinnesintryck
  • Hetsigt humör och trots CHECK!
  • Psykiska problem som ångest, stark oro eller depression CHECK!
  • Tendens att upprepa eller "haka upp sig på" ord eller meningar


ja, man har ju några symptomer i bagaget, hahaha.
nu ska jag ta och kolla bilderna från carina, ninni & farmors utlandsresa igen och sen faktiskt gå och lägga mig!
nattinatt, puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback