det regnar här i hamburg idag

jag har haft en kanonhelg, inga grova missflyt men svek mig själv det gjorde jag vill jag lova!

i lördags träffade jag, eller vi så många konstiga människor men även trevliga människor.
ett gäng svenska grabbar träffade vi och det var riktigt roligt, mer svenska killar till hamburg!

nu har jag kommit hem för första gången sen i lördags och nu ska jag sova någon timme och sen bege mig till sanna igen för att mysa med henne, kolla på ebba & didrik och skratta sönder åt helgen som varit. det regnar ute idag så lite svenska tv-serier kan inte bli fel!
sover där inatt också, jag är ändå ledig idag och imorgon, och resten av veckan!

nu ska jag ha vita veckor, ingen alkohol överhuvudtaget.
måste rensa min kropp, skölja ur den liksom.
igår när jag somnade sa jag en månad till mig själv men om två helger fyller sanna år och efter det kommer sandra hit så två helger får duga, hehe.

nu ska jag ta och slå mig till ro och försöka sova några timmar,
10 timmars sömn på tre dygn är alldeles för lite för mig, fy skäms.





har du aldrig haft din egen strumpa i munnen eller?

hahhaha, käääärlek

2011-03-14 | 14:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback