den här dagen är så värdelös så inga ord finnes..

i hur många gånger har jag gråtit nu? jag har tappat räkningen.
jag blev av med mina pengar och min mobil igår, fan!
jag är så less, så sjukt less och det känns FÖRJÄVLIGT och det spelar ingen roll hur många gånger jag somnar om och vaknar för sakerna finns inte när jag vaknar endå!

annars mår jag ganska bra idag, och förutom att mina saker ligger i händerna på en annan människa just nu så var gårdagen jätterolig!
jag har värsta bulan på högerarmen dock, känns ungefär som att någon har slagit till mig jättehårt.. haha.
dessutom har jag ett brännmärke på insidan av långfingret från locktången, så nu har hamburg verkligen etsat sig fast kan man säga, hehe.

nej, nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och kanske kolla på en film eller något.






det är ett fejkat leénde idag,
fan.

meeen. har nån snott av diiig?

2011-03-06 | 13:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback