ajfåne

solen har precis gått ner, tack för en fin dag.
jag & ruth har suttit i fönstret i timmar och pratat, druckit kaffe, ätit ananas och njutit av våren!
nu ska jag packa mina saker och åka om en timme, dans ikväll ju, sexy eyes..

det blev iallafall en ajfåne idag, jag känner mig jättenöjd faktiskt.
en vit fanns tyvärr inte men jag köpte till en snygg baksida så svart är den inte iallafall,
anna ringde premiärsamtalet och ruth fick vara på premiärfotot! haha, vad töntig jag är men det får ni leva med.

idag är en sådan dag som jag känner att jag kommer dö när jag ska flytta härifrån,
livet är verkligen underbart här och detta år kommer bli svårslaget, riktigt svårslaget.




AVIS

2011-03-17 | 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback