tungan svider

det var jättetrevligt på moritz kalas idag, mycket trevliga människor var där.
fick prata en del tyska och sen kom en tysk liten tjej med en svensk bok och ville att jag skulle läsa så det var bara att översätta, inget lätt uppdrag vill jag lova, huvva.. har dessutom märkt att jag säger 'ne' typ hela tiden, även när jag pratar svenska. svårt att förklara men det är något man säger efter meningar typ, eller jag vet inte, haha.
nu sitter jag och tycker synd om mig själv som är förkyld och lyssnar på lifehouse, det var ett tag sen sist nu.
lillebror är påväg till stockholm för att hämta ninni & carinas bil som han köpt, han ska ta med sig väskan med mina grejer som dom tog med sig hem imorse, helt otroligt att första väskan kommer infinna sig i östersund imorgon och att 13 månader redan är slut snart.
skräckblandad förtjusning..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback