kvällsintervju

det verkar som att intervjun blev väldigt uppskattad av läsarna, hur känns det?
- det känns bra, givetvis. men det skulle bli jobbigt i längden att ha en reporter här för jämnan.
jasså, även om det är en riktigt snygg reporter?
- det har ingen relevans i ämnet tycker jag.
vid förra intervjun mådde du inte så bra, hur känns det nu?
- lite bättre faktiskt, men jag har inte riktigt fått livet åter.
okej, vad har du hunnit med under dagen?
- jag tog en tripp till elbe i mitt sämsta välmående och köpte trosor och en smoothie. jag försökte också sova en stund på eftermiddagen men det gick inte som jag ville då jag mest låg i dvala och hade huvudvärk. jag har även hunnit med att titta på black swan, riktigt bra film faktiskt!
vad står i kalendern för resten av dagen då?
- ingenting alls. jag ska kolla på svensson svensson långfilmen senare så jag får skratta lite.
du lovade tidigare idag att det skulle bjudas på en bild från gårdagen, hur går det med det?
- det går bra, det bifogas en bild till detta reportage kan jag lova.
har du några kommentarer till bilden?
- ja, det är ren lycka. sofias min på bilden till vänster är obetalbar, varje gång jag kommer sakna henne ska jag titta på den bilden. den är så typisk!
typisk för vad?
- för oss, den är helt spårad, och jag bara skrattar.




HAHAHA.. Spårat liv. Hamburg spårade. Hahahaha, åh <3

2011-06-26 | 10:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback