kajsa

idag har jag träffat en ny kompis, kajsa heter hon och kommer från dalarna.
kajsa var en riktigt bra tjej och vi klickade (såklart) på en gång och nu känns det tråkigt att åka hem snart.
kajsa tycker om musik som jag tycker om.
kajsa tycker om killar som redan har flickvän precis som jag.
kajsa tycker inte om tråkiga människor och det gör inte jag heller.
kajsas mormor och morfar bor i östersund, världen är liten.
idag fyllde dessutom kajsa 20 år så vi tog och firade det med massa drinkar och cocktails, så idag har jag enbart gjort av med massa pengar men ack vad bra det kändes och vad roligt det var.
kajsa var riktigt härlig och det var ju tur det!

Haha åh vilken underbar beskrivning! Jag hatar att du ska åka till Sverige om en vecka, det kind of sucks. Hade nästan varit bättre om vi inte klickat alls. ;) Men vi får se till att ses då och då i Sverige istället tycker jag! I östersund alltså, världen är ju liten som sagt... Ses imorrn! :)

2011-06-23 | 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback