just have a good time

nu rengar det, igen..
pratade med mamma förut, hade blivit lite missförstånd angående min tågbiljett till stockholm den 10/7 då hon sagt att hon skulle boka den men sen försvann det och idag var det SLUTSÅLT så det fick bli en annan avgång, tre gånger dyrare men det är smällar man får ta antar jag. sen skrattade jag och mamma, skrattade gärnet gjorde vi. jag kände verkligen att jag längtar efter att få komma hem och prata med min mamma, kramas med min mamma, skratta med min mamma och bråka med min mamma, en mamma är alltid en mamma.
vid 19.00 idag ska jag ner till moritz och lotta, inget jobb ikväll dock men jag ska mysa lite med barnen och dessutom träffa annas föräldrar! ska bli jättetrevligt.
imorgon är det sovmorgon på schemat, gud vad skönt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback