intervju med frida

mår du bra?
-nej
är du trött?
-ja
var det roligt igår?
-herregud.
är du nöjd med din sista utgång i hamburg?
-ja.
det går rykten om att det rasslade i plånboken igår, runt 1500 kronor spenderade du enligt kontoutdrag, hur känns det?
- det känns galet bra, värt varenda krona, det enda jag behöver ha pengar till nu är lite smågrejer och pengar till flygbussen på fredag.
känns det bra att jobbet vart inställt ikväll, trots pengarna du förlorar på det?
- åh, underbart. jag är inte kapabel att ta hand om några barn idag. både för min och barnets säkerhet.
vi hörde att din värdpappa stängde av strömmen på ditt rum under förfesten igår, kan vi få en kommentar till det?
- ja, herregud var barnsligt. jag menar om han anser att vi är för högljudda kan han väll komma in och SÄGA det, och be oss vara lite tystare. fast fortfarande tycker jag att det är helt fucked up, vi skrattade lite för högt 23:45 på en fredagkväll och han stänger av strömmen på mitt rum och badrum, herregud liksom.
vad ska du göra under dagen?
- jag ska ta en dusch nu och hoppa i säng igen, sen ska jag sova så länge jag kan, helst hela dagen.
sen ska jag ringa sofia och se om hon kan komma hit ikväll kanske.
vi hörde att ni träffade 6 svenskar på reeperbahn igår, hur ställer du dig till det?
- ja men gud, det var skitroligt. dock var det ett gäng på fyra människor som skulle se scooter idag och dom var väll typ nyktra när vi träffade dom så dom var ju inte överdrivet roliga direkt.. vi träffade också en kille från östersund, det var spårat! jan hette han, en hardcore-snubbe med en tröja som det stod ''varannan vatten'' på, haha. dessutom var det en kille som var snygg också, eller jag & kajsa tror det iallafall, men hon har glömt bort vad han hette men han pratade skånska iallafall, och om han läser detta (högst troligt, NOT) så lägg till min kompis kajsa på facebook för att hon vill att ni ska gifta er.
du hade en liten sentimental stund på friedab igår när du insåg att det var sista gången du stod där och dansade till summer of 69, varför det?
- ingen kommentar.
finns det inga bilder sen igår som vi kan få tillgång till?
- inte för tillfället, men dom kommer garanterat komma till känna senare.


Han har inte lagt till mig, den jäveln! När (inte om, när) han gör det ska jag säga honom ett sanningens ord. Ska man gifta sig kan man inte hålla på såhär. Jag hoppas för hans skull att han inte haft tillgång till internet! Han vill förresten gifta sig med mig med, han vet bara inte om det än...



PS. Östersundskillen hette Björn tydligen. Frågan är alltså om snyggkillen hette Jan? Fast det hade vi väl kommit ihåg? DS.

2011-06-25 | 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback