grötjävel

kan inte med ord beskriva hur mycket jag uppskattar sovmorgonen som väntar mig imorgon alltså,
men nu ska jag försöka tvinga mig själv att vara vaken några timmar till, underhåller mig med gossip girl!

iallafall så hade morris damp ikväll och skulle äta sin kvällsgröt själv och skrek som en stucken gris när anna försökte mata honom, allting resulterade såklart i gröt över hela borde och på alla som satt runt bordet. jag fick fullt med gröt på min senaste huvtröjja och den vill jag inte tvätta i maskinen för jag är rädd att trycket på ryggen försvinner och som om inte det var nog så vill han vara gosig lillgubben men har färska jordgubbar över hela sig när han kommer och klänger på mig i soffan, så imorgon ska jag handtvätta med andra ord! kommer gå åt 2 kilo tvättmedel, inget skämt.

sen har jag ett meddelande som är internt:
''n'' från kulturkvällen har ringt typ tjugo gånger idag, tillslut vart jag jättearg och svarade med att jag hette emilia, bodde i berlin, hade fästman och var gravid, att någon säkert hade gett honom mitt nummer, sen avslutade jag med att jag var tvungen att sova för att jag skulle jobba natt på sjukhuset och sen sa jag att han skulle GE FAN I ATT RINGA MIG och sen la jag på, han har iallafall inte ringt sen dess.
jag får väll skylla mig liiiite själv men fyfan vad folk är jobbiga och trögfattade ibland.

när jag satt och skrev i kalendern idag insåg jag föressten att det bara är 15 dagar kvar här,
igår och imorse kände jag att jag lika gärna kunde åka tillbaka till sverige på momangen.
nu vill jag inte åka tillbaka till sverige, vad ska jag åka tillbaka till? okej, det kanske var att ta i men det är så himla blandade känslor så jag vet varken ut eller in, fast tidigare satt jag och läste smsen jag fick av mina syskon på min födelsedag och då bränner saknaden efter dom, fan det är helt otroligt att jag inte träffat dom på sex månader, och jag säger ALDRIG IGEN att det ska få gå så lång tid emellan.
fast för tillfället ser jag mest fram emot att få hoppa sönder min dator totalt och kasta ut den genom fönstret innan jag åker till sverige igen, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback