finde ich

denna vecka har varit en jättebra jobbvecka, eller vad jag ska kalla det.
linn har varit på klassresa hela veckan vilket har gett mig jättemycket ensamtid med ebba och det finns väll inget överflöd av det annars då linn alltid är närvarande.
ikväll har vi varit ensamma hemma jag & ebba, vi har suttit i soffan och kollat på pippi, dubbade pippi. det var väll fortfarande bra men originalet är alltid bäst.
jag kommer verkligen sakna att ha småtjejerna i famnen sådär, det är väll mysigt att ha molly i famnen också men hon är ju 13 år så det är lite skillnad, hahaha.
imorgon ska jag lämna ebba på dagis, men just nu ska jag kolla på en film och lyssna på regnet.. för övrigt har det varit världens oväder hela kvällen, mindre trevligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback