en kall öl

jag dricker inte öl, men i denna heta atmosfär lät det bra.
jag har en äcklig, fruktansvärd och grym mensvärk, så illa att jag fick lämna tillbaka i gustavsberg.
nu väntar jag på att schnukki och mushi ska komma så vi kan åka till p&b för att mysa tillsammans den sista fredagen vi alla tre har här i hamburg innan mushi åker hem den trettonde.
imorgon 10:30 landar carina och ninni på flygplatsen, då kommer en överdrivet glad fiffen stå och hoppa och vinka som en galning, hahaha ni ska bara se bilden jag precis målade upp i huvudet.

Ja jag ser dig exakt gumman...hoppandes mycke på IVREN..kan knappt vänta tills dom kommer mot dig..de rycker å spritter i småbena å du vill SPRINGA emot dom..:))

2011-06-04 | 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback